Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

06 November 2012 | Australië, Melbourne

Een beetje het Hare-Majesteit-op-staatsbezoek-gevoel in Melbourne. Een afspraak met drie vrienden in twee dagen. Ian en Michael wonen ten oosten van Melbourne en volgens onze begrippen wonen ze in "the middle of nowhere". Ze wonen niet ver van elkaar vandaan zeggen ze (ongeveer anderhalf uur rijden hahaha). In hun voortuin hopt Skippy rond en in de achtertuin wonen koala's, al kun je moeilijk van tuinen spreken omdat hun huis op een heel groot stuk grond staat.

Ik had dus een vlucht geboekt van Cairns naar Melbourne om ze allebei te ontmoeten. Dit keer ben ik in Melbourne gebleven want ze wonen niet bepaald om de hoek van het vliegveld zoals je wel begrijpt. Michael haalde me op van het vliegveld en samen zijn we naar Captain Cook's cottage geweest en hebben we langs de rivier de Yarra gewandeld. We hadden elkaar al bijna vier jaar niet gezien dus hele verhalen, foto's bekeken en zo. De volgende dag kwamen Ian en zijn vriendin Heather mij halen om 's avonds ergens wat te eten in Melbourne. Ian had ik zeven jaar geleden voor het laatst gezien en hij was weer net zo grappig als toen: oops, wrong way...nearly there. En alsof dat nog niet genoeg was had ik de dag daarna nog afgesproken met Kevin, die in Werribee woont, ten westen van Melbourne. Hem ook zeven jaar geleden voor het laatst gezien en daarna bijna geen ik contact meer mee gehad. Maar zijn zoon is een aantal weken geleden overleden dus ik vond het wel even nodig om hem even te spreken. Alle drie hebben ze me volgestopt met eten en drinken dus als ik weer thuis ben betekent dit weer lijnen en flink mijn best doen in de sportschool. Maar het was de extra vlucht waard, het was zo ontzettend leuk ze weer te zien en te spreken.

Zoals je wel kunt begrijpen ging ik doodop het vliegtuig in op weg naar.......SYDNEY..... yeahhhh......waar vooral Kevin met smart op mij zat te wachten. Hij lag namelijk al drie nachten wakker van een "houthakker" en nu was gelukkig zijn moeder weer terug die deze bruut 's nachts kon stompen om het snurken te stoppen.

  • 06 November 2012 - 10:20

    Je Zus:

    Hoi zus, fijn om weer even iets van je te horen. Leuk dat je een fijne tijd gehad hebt bij je oude vrienden. Je bent nu in Sydney. Je vakantie schiet al aardig op dus geniet nog even van deze prachtige stad.
    Je zus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Welkom op mijn website. Als je het leuk vindt kun je onze reis via deze site volgen. Veel leesplezier!! Ellen

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 121527

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 06 November 2012

Australië 2012

Landen bezocht: