Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

07 November 2012 | Australië, Sydney

Na een leuke tijd in Melbourne te hebben gehad naar Sydney gevlogen om vandaar weer naar Nederland te vliegen. We hadden een kamer gehuurd in een YHA hostel in de Rocks. Dit hostel wordt geboekt door jong en oud voornamelijk vanwege zijn lokatie, met uitzicht op the Opera House en de Harbour Bridge vanaf de rooftop. Hier staat ook een webcam die ik thuis wel eens bediende (ok, vrij vaak) en nu stond ik daar te genieten van het uitzicht.
Precies een dag om Sydney te verkennen. Voor mij was het een beetje of de tijd daar stil had gestaan. Tien jaar geleden op de foto met een didgeridoo spelende aboriginal die daar weer stond. Ik heb hem zelfs een keer op het nieuws gezien in Nederland. Dus de supertoerist uitgehangen en weer met hem op de foto. Daarna met de ferry naar Manly en 's avonds gegeten bij de pizzeria bij de Rocks waar we met Edith ook zijn geweest. Ik vond het wel grappig, 10 jaar geleden hadden ze daar rood-wit geblokte tafelkleedjes op de tafels liggen en die lagen er nog steeds. Toen ook nog een caramel slice gehaald bij mijn bekende winkeltje. Een grote calorie-bom maar wat kan mij het schelen!!!!
Het zit er weer op, de tijd is omgevlogen. Volgende week weer aan het werk, de daglijsten weer op tijd uitprinten voor Karin. Jordy komt ons halen van Schiphol met jassen en die zullen we nodig hebben. Bedankt ook Marieke en Yvette voor het reageren op mijn site.

  • 07 November 2012 - 12:15

    Marieke:

    Een hele goede reis! Sla alles goed op en geniet nog lekker na!

    kus Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Welkom op mijn website. Als je het leuk vindt kun je onze reis via deze site volgen. Veel leesplezier!! Ellen

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 1684
Totaal aantal bezoekers 121529

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 06 November 2012

Australië 2012

Landen bezocht: