Mossman gorge en Daintree - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu Mossman gorge en Daintree - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu

Mossman gorge en Daintree

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

29 Oktober 2012 | Australië, Port Douglas

Ons laatste uitstapje vanuit Port Douglas. Weer met onze huurauto op pad. Eerst naar de Mossman Gorge, hier al eerder geweest en weer veel veranderingen. Auto parkeren op een groot parkeerterrein en met een busje werden we naar de gorge gebracht...tegen betaling natuurlijk. Al in geen maaaaanden is hier regen gevallen dus ook de gorge stroomde niet erg hard. Daarna zijn we naar het plaatsje Daintree gereden, niet meer dan misschien 20 huizen, 2 restaurantjes en een pub. Schitterend dit soort plaatsjes. Van hieruit hebben we een uur durende tour gemaakt over de Daintree river. Armpjes en voetjes binnen boord want hier zwemmen dus krokodillen en ze vallen aan om te doden. We hebben 2 enorme jongens zien zwemmen en eentje die lag te zonnebaden. Foto hiervan maken niet gelukt, Kevin wel maar die schiet zijn foto's "ruw"??? Enfin ik kan ze niet loaden op mijn site.

Tijd om afscheid te nemen van Port Douglas, snik, snik. Het is hier zo mooi net zo als onze accommodatie. Vanmorgen nog een laatste blik vanaf de lookout over de 4-mile beach met Kevin. Ik wil niet weg, ik wil hier voor altijd blijven. Kevin heeft me aan mijn haren weg moeten slepen daar. Maar ja, I'm the driver en de huurauto moet weer terug. Onze laatste dagen in Queensland gaan in.

  • 29 Oktober 2012 - 12:57

    Marieke:

    aan de haren mee moeten slepen...........ja, aan al het mooi komt een eind, jammer. Neem alle positieve ervaringen en mooie beelden mee naar huis! x Marieke

  • 29 Oktober 2012 - 12:57

    Marieke:

    aan de haren mee moeten slepen...........ja, aan al het mooi komt een eind, jammer. Neem alle positieve ervaringen en mooie beelden mee naar huis! x Marieke

  • 29 Oktober 2012 - 18:57

    Ralph:

    Niet zo piepen hoor moeders ;-) blij zijn dat je er weer geweest bent :-).

    Zo weinig krokodillen gezien? :-P was in Kakadu wel tikkie anders :-P


  • 29 Oktober 2012 - 18:59

    Je Zus:

    Hoi zus,
    Bekende beelden van Mossman Gorge, het blijft prachtig. Nieuw is de krokodillentour brr toch wel een beetje eng. Snap dat je niet weg wil daar maar jullie zullen nu naar Cairns gaan, denk ik en daar is het natuurlijk ook prachtig. Hier de hele dag regen, bah ik wil ook naar aussie. groetjes, je zus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Welkom op mijn website. Als je het leuk vindt kun je onze reis via deze site volgen. Veel leesplezier!! Ellen

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 121534

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 06 November 2012

Australië 2012

Landen bezocht: