Low Isles - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu Low Isles - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu

Low Isles

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

27 Oktober 2012 | Australië, Port Douglas

Vandaag met de Wavedancer naar de Low Isles geweest om te snorkelen en wat hebben we allemaal genoten. De Low Isles is een eilandengroep in het Great Barrier Reef ongeveer een uur varen van Port Douglas. Het weer kon niet beter, 32 graden, strak blauwe lucht en weinig wind. De jongens hebben vrij lang in het water gelegen, ik niet want ik ben nogal claustrofobisch onder water. We werden vanaf de Wavedancer met kleine bootjes heen en weer gevaren en tijdens zo'n tochtje zagen we een reefshark zwemmen, hoe fantastisch is dat. En het werd nog mooier, tijdens de terugtocht naar Port Douglas zwommen heel kort twee weinig fotogenieke dolfijnen mee. Het werd supergezellig op de boot. Op het bovendek kwam iemand van de crew met een gitaar en versterker zitten en iedereen zong mee. Uit volle borst zong ik het Australische volksliedje de Waltzing Matilda mee. Thuis mag ik dit nooit zingen van de mannen dus ik greep mijn kans. Laat ik nou een prijs hebben gewonnen omdat ik volgens de zanger het beste meezong van iedereen.

  • 27 Oktober 2012 - 12:12

    Ralph:

    Arme arme arme Piet en Kevin. Ik zie hun 2 zich al helemaal irriteren aan jouw gezang hahaha :-P. Klinkt erg mooi the Low Isles, ben ik zelf helaas nog niet geweest. Geniet maar flink van die 32 graden bij jullie, want hier is het slechts 3 graden hahaha :-P

  • 27 Oktober 2012 - 12:59

    Je Zus:

    Hoi zus, had je verslag al gelezen maar zag nog geen foto's dus later nog maar een keer gekeken en ja hoor weer prachtige foto's. Jij snorkelen, ja net echt. Wat een prachtige eilanden, wil ik ook heen. Ja dolfijnen zijn supersnel dus bijna niet op een foto te krijgen, ken het probleem. Dan je concert natuurlijk heb je gewonnen je hebt thuis vaak genoeg geoefend, ha ha.Groetjes, je zus.

Tags: Low Isles

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Welkom op mijn website. Als je het leuk vindt kun je onze reis via deze site volgen. Veel leesplezier!! Ellen

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 121538

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 06 November 2012

Australië 2012

Landen bezocht: