Cees - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu Cees - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu

Cees

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

26 Oktober 2012 | Australië, Port Douglas

Hoi Cees,

Speciaal voor jou dit verhaal. Edith roept al dagen dat het kerkje dichterbij komt. Dit is de enige plek op aarde waar zij nog een keer zou willen trouwen en wij zouden je zo graag officieel in de familie willen hebben.
Het is hier altijd warm, de zon schijnt meestal en ze spreken hier geen Frans. Stop met verbouwen en ga sparen als een malle zodat we met zijn allen op jouw kosten Edith haar droom kunnen verwezenlijken.

  • 26 Oktober 2012 - 17:25

    Cees:

    Wat leuk dat jullie mijn zo graag in de familie willen,
    doe ik het nog niet zo slecht. ha ha.
    Stoppen met verbouwen,dat moet je tegen een bouwvakker niet zeggen.
    Die bedenken steeds weer wat nieuws.
    En tegenwoordig spaar je niet zo gemakkelijk meer,
    dus valt ook niet mee he.
    Wel een heel mooi kerkje,zeker om te trouwen.
    Misschien ooit nog eens,moet ik erg veel sparen???
    Hoop dat jullie er nog even van genieten daar,want hier is het nu koud.

    Groetjes allemaal,doei

    Cees

  • 26 Oktober 2012 - 17:25

    Cees:

    Wat leuk dat jullie mijn zo graag in de familie willen,
    doe ik het nog niet zo slecht. ha ha.
    Stoppen met verbouwen,dat moet je tegen een bouwvakker niet zeggen.
    Die bedenken steeds weer wat nieuws.
    En tegenwoordig spaar je niet zo gemakkelijk meer,
    dus valt ook niet mee he.
    Wel een heel mooi kerkje,zeker om te trouwen.
    Misschien ooit nog eens,moet ik erg veel sparen???
    Hoop dat jullie er nog even van genieten daar,want hier is het nu koud.

    Groetjes allemaal,doei

    Cees

  • 27 Oktober 2012 - 09:49

    Je Zus:

    Hoi zus,
    Ook al is het verslag alleen voor Cees, wil ik toch ook even reageren, ha ha. Ben heel blij om te zien dat mijn kerkje er nog staat.Jullie zullen wel heel snel weer verder gaan naar Cairns want jullie vakantie schiet al weer aardig op. Kijk uit naar het verslag van Cairns en de foto's. Groetjes, je zus.

Tags: Port douglas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Welkom op mijn website. Als je het leuk vindt kun je onze reis via deze site volgen. Veel leesplezier!! Ellen

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 121582

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 06 November 2012

Australië 2012

Landen bezocht: