Airlie Beach 2 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu Airlie Beach 2 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu

Airlie Beach 2

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

20 Oktober 2012 | Australië, Airlie Beach

Maar we zijn natuurlijk niet helemaal naar Airlie gegaan om naar backpackers te kijken. Airlie bezoek je om naar de Whitsundays te gaan. De een gaat er zeilen, de ander boekt een excursie met een boot en de luxe paarden gaan met een helikopter of seaplane. Zoals ik al vertelde stond er veel wind, ik schat op zee minimaal 35 knotts. Dus besloten we ons eens te verwennen met een bezoek aan Whitehaven Beach per seaplane.
De Whitsundays bestaan uit 74 eilanden waarvan Hook Island en Whitsunday island het grootst zijn. In de top 10 mooiste stranden ter wereld staat Whitehaven Beach op Whitsunday island en daar gingen wij dus naar toe. Zonder zonnebril ben je hier nergens, het zand is hier zo wit, bijna verblindend. Goed insmeren, hoedje of petje op omdat de zonkracht hier heel hoog is, waarschijnlijk omdat de ozonlaag hier veel dunner is dan in Nederland. En dan is het ooooooooo en aaaaahhhh......7 km strand, azuurblauwe zee. Volgens mij ben ik in het paradijs.

  • 20 Oktober 2012 - 13:24

    Ralph:

    Zucht alleen bij het kijken van de foto's krijg ik al enorme heimwee :'(

  • 20 Oktober 2012 - 15:51

    Je Zus:

    Hoi zus, zat al op dit verslag en foto's te wachten. Ja wat moet ik er van zeggen, fantastisch. Met een watervliegtuig, helemaal geweldig. Ik ga hard sparen, wil er ook weer heen. Geniet lekker verder. Kijk uit naar je volgende verslag.
    Groetjes, je zus.

  • 20 Oktober 2012 - 22:32

    Ilona:

    Wat gaaf! Gewoon met een vliegtuigje haha. En dan noemen jullie mij Hillary ;). Ziet er weer prachtig uit hoor. Ben heel erg jaloers op jullie!

    Enjoy!!!!

    -x- Ilona

Tags: Airlie Beach

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Welkom op mijn website. Als je het leuk vindt kun je onze reis via deze site volgen. Veel leesplezier!! Ellen

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 121580

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 06 November 2012

Australië 2012

Landen bezocht: