Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

15 Oktober 2012 | Australië, Brisbane

Vanmorgen om 07.00 uur Australische tijd aangekomen in Brisbane. Het duurde even om door de douane te komen maar daar waren we al mee bekend. Eten moet worden aangegeven en staat de medicatie die je bij je hebt op je naam. Drugshondjes die langs je koffer lopen om er vervolgens aan te snuffelen. Kevin zijn visum niet helemaal in orde, Piet had een o ingevuld i.p.v. een nul. Nou een kleinigheidje maar hij mocht het land in, op naar onze accommodatie: Franklin Villa (een plaatje). Kevin zo enthousiast dat hij Jolande een sms stuurde en even vergat dat het in Nederland nog midden in de nacht was. Sorry Jolande.
Als we uit ons slaapkamerraam kijken hebben we een prachtig uitzicht op de skyline van Brisbane en zojuist liep er een possum met een jonkie op zijn rug over het dak. De koffers worden opengetrokken, de zomerkleding lacht ons tegemoet. We bevinden ons in de Sunshine State en dat is te merken......het is warm en de zon schijnt.

• 15 Oktober 2012 - 18:39

Cees:

Hoi luitjes,

Fijn dat alles goed verlopen is op dat eene na dan.
    En nu lekker genieten van het mooie land,en het weer.
    Op de foto,s ziet het er top uit,zou er bijna zelf zin in krijgen.(ha ha)
    Ook fijn voor Kevin dat alles goed gaat,en hij zo entousiast is.
    De accommodatie ziet er gezellig uit,maar op de foto mis ik Piet z,n biertje.
    Nou geniet er lekker van,en goed smeren he anders is het aaaauw.

Groetjes Cees.

• 15 Oktober 2012 - 18:52

Je Zus:

hoi zus, zie jullie al bij de douane staan. Kon Piet natuurlijk niet snel genoeg gaan allemaal want er moest natuurlijk gerookt worden, ha ha. Maar goed jullie mochten toch het prachtige land in. Ja en dan nu de jet lag, bah.Hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie gaan genieten. Aan het hotel zal het niet liggen, lijkt er een uit een sprookje. Geniet van deze prachtige stad en is ga zitten wachten op je volgende verslag, met hopelijk weer prachtige foto's.
    Groetjes, je zus.

• 16 Oktober 2012 - 13:36

Jolande:

Alleen maar positief dat Kevin even vergeten was dat het bij ons midden in de nacht was, dat is echt vakantie. Veel plezier, ben benieuwd naar de foto's en verhalen.

Groetjes Jolande

Tags: Brisbane