Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 Oktober 2012 | Singapore, Singapore

Prima vlucht gehad, precies 12 uur. We vlogen met Singapore Airlines en dit was echt top. Prima service en zelfs het eten was perfect. Garnalen cocktail vooraf, nou waar krijg je dat. En dan de stewardessen.....wat zien ze er mooi uit. Lange overslagrok met daarboven een soort van bloes/jasje. Ik wil op mijn werk ook wel zo gekleed aan de balie zitten. Op Signapore airport overnacht en over 3 uur gaat onze volgende vlucht.....8 uur vliegen naar Brisbane.

• 14 Oktober 2012 - 12:44

Je Zus:

Hoi zus, fijn om te horen dat het eerste stuk van je reis goed verlopen is. Nog even en dan ga je de lucht weer in voor het laatste stuk en dan ben je in Brisbane, heerlijk. Kijk uit naar je volgende verslag. Groetjes aan Piet en Kevin. je zus.