Glenelg - Reisverslag uit Glenelg, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu Glenelg - Reisverslag uit Glenelg, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu

Glenelg

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

25 Maart 2017 | Australië, Glenelg

Het was vandaag kiezen tussen de Barossa Valley en Glenelg. In de Barossa Valley liggen ontzettend veel wijngaarden en Glenelg is een badplaats niet ver van Adelaide. Hadden we gekozen voor de Barossa Valley dan was de enige optie een dagexcurise aangezien er nog maar één plaats beschikbaar was op de hop on- hop off bus. Aangezien Ellen lid is van de blauwe knoop en Piet een bierdrinker hebben we gekozen voor Glenelg.
Sorry Ilona, geen Shiraz in Sydney.

Ben benieuwd of iemand de accommodatie herkent op de foto.

  • 25 Maart 2017 - 09:12

    Steef En Ralph:

    Verbaasd me moeders dat je voor het strand koos ipv de wijn. Lijkt ons wel onwijs mooi hoor al die wijngaarden.

    Uiteraard herken ik het hostel. Daar heb ik de jaarwisseling van 2007 naar 2008 gevierd. Ziet er nog precies hetzelfde uit als toen.

    We zijn nu al benieuwd naar het volgende verhaal. Lekker blijven genieten.

    Liefs Steef en Ralph

  • 25 Maart 2017 - 09:19

    Ellen:

    Ik ben er speciaal naar toe gelopen om te kijken waar jij al die tijd in de hitte had doorgebracht. Een flinke tippel naar de stad. Ik wilde ook liever naar de Barossa maar dan was de excursie een combinatie van Hahndorf/ Barossa geweest en één middag Hahndorf vond ik genoeg.

  • 25 Maart 2017 - 09:22

    Ilona:

    Wat?!? Geen Shiraz? Ik ben diep teleurgesteld ;). Als jullie het maar leuk hebben. Ik hoor altijd positieve verhalen over Glenelg.

  • 25 Maart 2017 - 19:19

    Edith:

    Wat een leuke foto's, nee ik herken ze niet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Welkom op mijn website. Als je het leuk vindt kun je onze reis via deze site volgen. Veel leesplezier!! Ellen

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 121514

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 06 November 2012

Australië 2012

Landen bezocht: