Deedee - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu Deedee - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ellen Abercrombie - WaarBenJij.nu

Deedee

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

21 Maart 2017 | Australië, Melbourne

Vandaag stond in het teken van Deedee, het hondje van Ilona en Thom. Ze is een schatje hoor. Thom moest vanmiddag werken en wij zijn naar het park geweest met Deedee. Daarna naar Elwood, een wijk ten zuiden van St.Kilda, om Thom op te halen van zijn werk en even een terrasje pakken. Het is nog steeds muggy.

• 21 Maart 2017 - 13:29

Yolanda:

Hoi Ellen, goed aangekomen zie ik! Fijne vakantie!!

• 21 Maart 2017 - 19:20

Kevin:

Leuk dat jullie Ilona's woonomgeving aan het verkennen zijn. DeeDee zal de aandacht vast leuk vinden. Jammer dat het nog steeds benauwd is. Maarja...wat kon je anders verwachten.

• 21 Maart 2017 - 21:40

Edith:

Nou zus voor jou dan ook maar een hondje

• 28 Maart 2017 - 22:45

Brigit:

Zeker een leuk hondje. Veel plezier daar!
    PS. Ik had een beetje moeite met zoeken omdat je reisverslag Australië 2012 heet. Schrijf je ieder jaar door in hetzelfde verslag?